Profesyonel Kurumsal Firma Scripti İndir 2017 | Ücretsiz Scriptler ve Wordpress Temaları İndir | Scripthaneniz Profesyonel Kurumsal Firma Scripti İndir 2017 | Ücretsiz Scriptler ve Wordpress Temaları İndir | Scripthaneniz

Profesyonel Kurumsal Firma Scripti İndir 2017

Profesyonel Kurumsal Firma Scripti İndir 2017
Profesyonel Kurumsal Scripti İndir

Arkadaşlar Merhaba bugün sizlere çok şık tasarımlı bir kurumsal firma scriptini tanıtımını yapacagım.

Yönetim paneli giriş sorunu halledilmiştir.
SQL Dosyası indireceğiniz dosya içerisinde yer almaktadır.
Manuel olarak kurulum gerçekleştirebilirsiniz.

Scriptler hakkında problemlerinizi iletişim panelinden bize sorabilirsiniz yada gönderilerimizin altına yorum yapabilirsiniz. Bizleri takip ettiğiniz için teşekkürler.
Script Kurulumu

Arkadaşlar indireceginiz dosyaların içinde library klasörüne giriyoruz.Ardından config.php dosyasını düzenliyoruz.Ardından Yurdusevenler_Connect.php dosyalarını düzenliyoruz. Son index.php 26. satırından site adresimizi düzeliyoruz. Admin paneline siteadı.com/x_panel olarak giriyoruz.Script kurulumu başarıyla tamamlanmıştır herhangi bir sorunuzda bize yorum yaparak sorununuzu çözebilirsiniz.
admin/library/mysql_connect.php burayıda düzenlemeniz lazım.

Admin Bilgileri
Kullanıcı Adı: info@yurdusevenotolastik.com
Şifre: admin

Script Resimleri

Kurumsal Firma Galeri
Kurumsal Galeri

Kurumsal Firma Ürünleri
Kurumsal Firma Ürünleri


Hakkında Adam Zeki

Boş saatlerini bilgisayar başında geçirmeye meyilli, uzun yıllar bilgisayar ile uğraşmış, ondan fazla diziyi aynı anda takip edebilme yeteneğine sahip, film eleştirmeni ve blogger. Peki biz kimiz biz siz degerli takipcilerimize en iyi şekilde ücretsiz scriptleri ve temaları tamamen ücretsiz dagıtmayı hedefliyoruz. Scripthaneniz olarak internet alemin’de scriptleri bizim hanemizde ücretsiz olarak her zaman indirebilirsiniz. Sitem'den Wordpress Temaları,Blogger Temaları,Asp Scriptleri,Php Scriptlerini ücretsiz indirebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir

Beden Kitle Endeksi Hesaplama Scripti

Beden Kitle Endeksi Hesaplama Scripti

Beden Kitle Endeksi Hesaplama Scripti, bir çok kişinin merak ettiği konulardan biri olan Beden Kitle …

27 Yorumlar

  1. kardeşim merhaba. şifreyi kabul etmiyor.

  2. demoda çalışabilir ama sistemi kurdum ben panele giriş yapamıyorum

  3. http://www.biestekstil.com/2/ buraya kurdum
    kardeşim 2 saattir uğraşıyorum olmadı bi türlü.
    phpmyadminden değiştiriyorum şifreyi yine girmiyor

  4. Phpmyadmin'den şifreyi şu şekilde yapınız = 0c7540eb7e65b553ec1ba6b20de79608 sonra şifreniz admin olacaktır.

  5. yok kardeşim olmadı. başka sıkıntı var script hatalı

  6. Siz demodan admin paneline girin sıkıntı var mı yok mu kontrol edin bakalım script hatalı mı kuramıyorsunuz hatalı diyorsunuz…

  7. kardeşim demoda kurulu olan sql dosyasını atar mısın o zaman bana denedim olmadı işte

  8. kardeşim site geçekten hatalı x_panelden admin giriş bilgileri ile sql bağlantısını yok bu yüzden çalışmaz

  9. config.php NESİNİ DÜZENLİCEZ KARDEŞİM

  10. kurulum yapıldı sorunsuz çalışıyor. http://www.hurdakacpara.com burdan bakabilirsiniz.

  11. admin/library/mysql_connect.php buranında düzenlenmesi gerekiyor admin yoksa çalışmıyor açıklamaya ekleyebilirsin.

  12. hocam yurdusevenler_connect'ten nereleri düzenliyeceğimizi yazarmısın lütfen saat oldu 4:45 haylanda kuramadım yardımcı olun lütfen

  13. YAPANLARDAN BİRİ LÜTFEN İLETİŞİME GEÇSİN
    Tel : 0544 406 9430
    facebook : http://www.facebook.com/yusuf5498

  14. Hocam Yapan biri yudusevenler_connect.php nin içini tamamen atabilirmi yapılmış halde atsın lütfen ben yaptığım halde site böyle gözüküyor cilgingenc.com bakın lütfen yardım edin

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Wordpress Tema indir
%d blogcu bunu beğendi: